Tuesday, January 05, 2010

sakit gigi...

aduh...dah hampir seminggu sakit gigi...sakitnya Ya Allah takleh nak cakap...nak nangis malu..macam budak2...pergi klinikk dr cakap takleh nak cabut sebab gusi bengkak...habis tu saya nak buat apa doktor...tiap2 mlm meraung..menangis2...uikss...nasib baikla Nuha just tengok je...klu tak mesti dia da cakap apala ummi ni sakit gigi pun nangis...tapi nak wat cammana...satu kerja pun takleh nak buat kat opis...sakitnya berdenyut-denyut...nasib baikla minggu ni takder kes...tak perlula aku nak mengadap muka loyer ngan wajah sememeh aku ni...bila la bengkak ni nak surut...nak cabuttt..tak tahan..."saya takleh bagi ubat sebarangan kat awak..awak ni pregnant," kata doktor pada aku...habis? aku nak wat apa...tolllooooonggg...huhuhuh
Ya Allah berikanlah aku kesabaran yang tinggi...buat adik baby yg dalam perut ummi, ummi tau anak ummi ni mengerti kesakitan ummi....macammana ye..apa nak buat ye....

1 comment:

Nailofar said...

huda masih sakit gigi lagi ke?
sy ada satu petua..mungkin pelik tapi benar sebab sy pernah sakit yang melampau..hehe

Cuba letak minyak panas kat urat leher..gosok2 sekitar situ..Insyaallah boleh lega..huda cube la ek..