Sunday, February 22, 2009

Thank You Sayang

Hari ini aku baru sajer menjejakkan kaki ke opis setelah berkursus seminggu di ILKAP, Bangi.
Masuk je opis aku terbuntang melihat fail menimbun di atas meja
menunggu masa untuk diconteng
waduss....nilah bahana meninggalkan opis seminggu
fail yang menimbun itu kalau disusun elok
aku rasa ada setinggi seorang lelaki biasa
tetib aje aku rasa lemas...

Tinggalkan anak selama seminggu buat aku jadi gila..hehehe..
mana taknya aku tak pernah berpisah dengan si kenit cenoit tu
aku plak yang mengalir air mata waktu nak bertolak
siang malam my hubby terpaksa melayan karenah ku
"Sayang..anak kita tgh wat apa..pakai baju mana hari ni...hantarla gambar...umi rindu nak tgk dia"
" Sayang, anak kita nangis tak malam2...agak2nya anak kita ingat tak umi dia.." huhuhu
"Abi, watla loudspeaker..biar Nuha dengar suara ummi dia"...
Alhamdulillah kupunya hubby yang tersangatlah sporting
asal pagi jer bila anak bangun tido my hubby akan call
"Nuha..cakap ngan ummi ye sayang...ummi...Nuha ni..."
Waaaaaa tak mo tinggal anak lama2...sobsobsob
Agak2nya laki ku kecik ati tak bila aku asyik tanya pasal anak jer...huhuhuh
Sorriii Yang..bukan tak ingat...you're always in my heart...
and Thank You so much for being a very wonderful husband to me...
Mmmuahhhh Cayang abi....

No comments: