Sunday, February 22, 2009

Kena Tag...

Baru hari je hari ni aku bukak blog
and tertera di blog ku...
"salam huda.saya ada tag utk anda.. jika berkesempatan buatla ek.. refer directionnya di blog saya.. tq-Firjah"

aiya Jah..aku tidak berapa pandai tag mentag ni..tapi seronok jugak yer...akan kucuba

[Directions: Once you’ve been tagged, you have to write a blog with 16 random things, facts, habits or goals about you. At the end choose 16 people to be tagged, listing their names and why you chose them. Don’t forget to leave them a comment or tag them in your note to read this]


  1. Seorang yang amat gemar akan laut. Paling suka mendengar ombak yang menghempas.Sungguh mendamaikan.
  2. Sangat menyayangi hubby ku ..Firdaus bin Mohd Yusoff dan buah hati cinta kami Nuha Aneesa
  3. Sangat meminati novel.akan kucuba habiskan sesebuah novel dalam masa sehari walau setebal mana novel itu.dan percaya atau tidak aku berkongsi minat yang sama dengan suamiku.
  4. Menyukai warna biru dan hijau..dan tidak berapa suka kuning...tetapi hubby suka sangat warna kuning.
  5. Mempunyai adik beradik yang ramai.. i'm the first out of 11...ramai kan..dan aku sangat berbangga mempunyai adik-beradik yang ramai..tak semua orang punya itu
  6. Amat gemar makan roti bakar sapu butter then letak kaya...hurmmmm...sedapnya..namun aku ada roti baru yang amat disukai sekarang ni..Roti Delicia Butterscotch dari Gardenia..hmmmm..best sangat
  7. Sangat minat pada Nissan Sentra and Vios J kaler putih...hrmmmm...bila boleh nak pakai sendiri yer...
  8. Berharap sangat dapat menunaikan haji sebelum 35 bersama2 my beloved hubby...Jom sayang...Target kita
  9. Nak sangat gi jalan-jalan kat oversea..mana-mana pun tak kisah...janji luar dari Malaysia....nak tengok sangat2 tempat orang
  10. Mempunyai hobby yang baru sekarang ini..bermain ngan my beloved daughter...melayan karenahnya setiap hari membuat aku sentiasa terhibur
  11. Seorang yang amat obses dengan coklat especially coklat hitam yg di tengah2nya ada mint...warrggghhh cedapnya
  12. tgh berpikir apa lagi nak tulis...ada empat lagi nih
  13. Sangat suka menyanyi...huhuhu...tapi depan my hubby je la..sorii Bi...kadang2 lagu sumbang...ngehngehngeh
  14. bercita-cita nak jadi macam ayah mertuaku..seorang yang aaaaammmmaaattt rajin membaca..tanyalah apa2 ajer pada beliau...gerenti boleh jawab...amat kagum dengan knowledge beliau
  15. iskkk..apa lagi yer..ada 2 lagi nih...haa aku pun macam hang gak Jah..tak suka tidur ngan bantal...huhuh..napa yer
  16. aku amat suka memasak tapi kurang suka mengemas...aku lagi suka duk dapur masak macam2 dari mengemas..kuangkuangkuang
Yes...akhirnya berjaya jugak..hmm..sapa yang mau ku tag yer...

No comments: